14 Ekim 2009 Çarşamba

7A video

17 yorum:

  1. ecem baya utanyomuş

    YanıtlaSil
  2. 7A işte nprsın gözlerden zeka akıyoooo

    YanıtlaSil
  3. lütfen yorumlara ad soyad yazalım

    *-yönetim-*

    YanıtlaSil
  4. Fath Hocam (:

    Sizİ Ve Bütün okulu cok ama cok özledm (:

    Sınıfımı da (:

    Seviorum Herkesii (: <3

    YanıtlaSil
  5. ewet yha hakketten gözlerimizden zeka akıyooo...

    YanıtlaSil
  6. süper yotumlar fakat isminizi yazsanız

    *-yönetim-*

    YanıtlaSil
  7. hocmm gördünüsmü en çok yorumu alan bizimmm videoooo (bisim farrkımısss)

    YanıtlaSil
  8. hersey gselmiss de bn bu okunan şeyden bişi anlamadımm nesi komikti???

    YanıtlaSil
  9. vaaaaav ayçin sende mi yasdınn yrumm

    YanıtlaSil
  10. olsun aramzda ayçici hâla sevenler var diye düşünüyorum ben

    YanıtlaSil
  11. bende öle düşünüyorumm kızın zararımı var

    YanıtlaSil
  12. eet mesela ben de seviyorm

    YanıtlaSil
  13. BENDEEE SINIFTAKİ ÇOĞU KİŞİDEN ÇOK SEVİORUMMMM

    YanıtlaSil
  14. sıkıyosa adını söylesin şu bende diyenelr

    YanıtlaSil
  15. bnde seviyrm adn A.A.

    YanıtlaSil