25 Ekim 2009 Pazar

"Tuna Boyu" tiyatrosundan..
















24 Ekim Cumartesi akşamı Çemberlitaş FKM' de oynanan Tuna Boyu tiyatrosuna kendi sınıfım olan 6B' nin öğrencileri ve velilerini davet ettim. sadece 6B' yi davet ettiğim için katılımın 20' nin üzerine çıkmayacağını düşünüyordum; ama maşallah düşüncemin iki katı katılım oldu. Hatta servis yetmedi, sağolsun velilerimiz arabalarıyla da destek verdiler. Güzel bir sahilyolu yolculuğunun ardından FKM' ye ulaştık. Bazı öğrencilerim ilk defa tiyatroya geldikleri için çok heyecanlıydı. Ben de onları getirmenin mutluluğunu taşıyordum, tabii sorumluluğunu da. Tuna Boyu oyununu bilen bili. Her yaşa, herkese hitap eden; yeri geldiğinde gözleri dolduran, yeri geldiğinde gülücüklerle şenlenen bir oyun. Oyunun sonunda hem öğrencilerimden hem de velilerimden güzel dönütler almak beni mutlu etti. İnşallah ruh alemlerinde de birçok hayırlı netice doğurmuştur. Daha nice faaleyetlerde bulunmak temennisiyle...
Fatih İŞGÖREN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder