20 Ekim 2009 Salı

<>SEVGİLİ DUASI<>

YA RAB,

Bir insan koy kalbime!
O insan seninde sevdiğin olsun.
Ve beni öyle bir insana sevdir ki,
O insanın kalbinde sen olasın ki,
Ben o insanın kalbinde seni bulayım.
Beni öyle bir insanla buluştur ki,
Benden önce onunla buluşmuş olan sen olasın.
Onunla el ele tutuştuğumda,
İkimizin elinin üstünde senin elin olsun.
Bana öyle gözler göster ki,
Ben o gözlerden sana bakayım.
Bana öyle bir sevgili ver ki,
Bakışı cennete açılan iki pencere olsun.
Onunla öyle bir yolda yürüyeyim ki,
Kılavuzumuz sen olasın
Ey rabbim! Öyle sevgili ver ki bana,
Ona sarıldığımda,
Kâinat bize bakıp birbirine sarılsın.
Bize öyle sevgi ver ki rabbim!
Sevgimizden Muhammed (s.a.v) sevinsin…

1 yorum:

  1. BU DUAYA AMİN DERDİM AMA ALLAH(cc) BANA BÖYLE BİR EŞ NASİP ETTİĞİ İÇİN GEREK YOK. ALLAH BEKAR KARDEŞLERE NASİP ETSİN DİYELİM.

    YanıtlaSil